[ Print ]  [ Close ]

http://agr.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20672   , 1403/02/23


فراخوان پذیرش دوره جامع مدرسه کارآفرینی

 دانشکده مهندسی صنایع و سیستم ‏ها با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه در راستای ماموریت ها و اهداف راهبردی خود نسبت به پذیرش دانشجو در دوره 'مدرسه کارآفرینی' برای نیمسال اول 03-1402، از میان علاقمندان راه ‏اندازی کسب و کار، پس از انجام مصاحبه، دانشجو می‌پذیرد. 
 این دوره جامع شامل برگزاری هفت دوره آموزش حضوری، جلسات متنوع با کارآفرینان، بوت کمپ و کارگاه های عملیاتی با حضور مربیان مجرب و حمایت از تیم های منتخب است. مدت برگزاری دوره ١٠ هفته (روزهای چهارشنبه و پنج شنبه بعد از ظهر بصورت حضوری) و زمان شروع آن مهرماه سال ١٤٠٢ می باشد.
 بر اساس اعلام برگزار کنندگان دوره، پذیرش متقاضیان بر اساس میزان علاقمندی آن ها به مباحث کارآفرینی و ارزیابی ایده محوری پیشنهادی (طرح مسأله و ارائه راهکار نوین) می باشد و دانشجو از طریق بررسی سوابق و مصاحبه پذیرش خواهد شد. متقاضیان تا 27 شهریورماه جاری فرصت دارند نسبت به ارسال درخواست شرکت در دوره، اقدام کنند.  
شهریه دانشجویان واجد شرایط، توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس پرداخت می شود و متقاضيان پس از گذراندن موفق دوره، در صورت واجد شرایط بودن، گواهی شرکت در دوره را دریافت می کنند. 
دریافت فرم ثبت نام ، لینک پوستر، کسب اطلاعات بیشتر از طریق https://ise.modares.ac.ir  و ارسال مدارک به رایانامه  TMUents@gmail.com

 

 


09:34 - دوشنبه 6 شهريور 1402    /    شماره خبر : 20672    /    تعداد نمايش خبر : 846