دانشکده مهندسی صنایع و سیستم ها سمینار «آشنایی با مبانی نورو مارکتینگ» را با سخنرانی دکتر مهدی خواجوی (فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب) 28 دی 1402 از ساعت 9 تا 12 برگزار می کند.
در این سمینار سر فصل های؛ پیوند نوساینس و مارکتینگ (بازاریابی مدرن)، نوروبرندینگ و ذهن دوپامینی مخاطبین برندها، رمزگشایی دید مخاطب به محصول و محتوا، نوروساینس بینایی برای تبلیغات موثر و دیده شدن، ابزارهای رمزگشایی الگوریتمهای ذهنی مخاطب و مدلهای کسب و کار بر اساس نوروساینس ارائه می شود.
|