[ Print ]  [ Close ]

http://agr.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22581   , 1403/02/19


آئین روز درختکاری و پاکسازی محیط زیست در پردیس کشاورزی برگزار شد

آئین روز درختکاری و جمع ­آوری زباله و پاکسازی محیط زیست به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاونت اداری مالی پردیس، کانون محیط زیست دانشگاه با همکاری بسیج دانشجویی، کارگروه محیط زیست مرکز معنا و انجمن­ های علمی دانشجویی پردیس کشاورزی، روز سه شنبه 15 اسفند 1402 در پردیس کشاورزی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، دانشگاهیان به مدت یک ساعت زباله­ های محوطه پردیس را جمع آوری و در پاکسازی محیط مشارکت کردند. سپس حجت الاسلام دلنواز نماینده نهاد مقام معظم رهبری، دکتر پورجم رئیس پردیس کشاورزی و خانم غیاثوند دبیر کانون محیط زیست دانشگاه ضمن گرامیداشت روزدرختکاری و هفته منابع طبیعی در خصوص کاشت درخت از منظر قرآن کریم و محیط زیست مطالبی ارائه نمودند.
پذیرایی محیط زیستی با معرفی لیوان دوست‌دار محیط زیست موسوم به «کاپ کوییت» بیسکوییتی که به صورت لیوان است و بعد از صرف چای داخل آن مانند بیسکوییت قابلیت خورده شدن دارد از حواشی جالب این رویداد بود.
در ادامه اعضای هیات رئیسه پردیس به همراه دانشگاهیان و دوستداران محیط زیست در سنت نیکوی روز درختکاری شرکت و تعداد 72 اصله نهال به نام شهدای والامقام کشور در محوطه پردیس کشاورزی غرس کردند.


07:37 - چهارشنبه 16 اسفند 1402    /    شماره خبر : 22581    /    تعداد نمايش خبر : 87