اتوماسیون اداری


 

در راستای تحقق سیاست های کلی نظام اداری کشور مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ده برنامه تحول اداری ابلاغی دولت و مواد 46 و 48 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه با اهداف ذیل، طی یک کار گروهی و با روحیه جهادی روز سوم خرداد 1391، همزمان با سالروز فتح خرمشهر راه اندازی گرديد.واحد اتوماسیون اداري از حوزه رياست دانشگاه، 5 معاونت، 16 دانشکده، 14پژوهشکده و مركز پژوهشي و همچنین دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس كه حدوداً داراي 1500 كاربر مي باشد، پشتیبانی می نماید.


bulletاهداف استقرار اتوماسیون اداری در دانشگاه تربيت مدرس

  • افزایش سرعت و دقت در پاسخ گویی به مراجعان
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری برای پیگیری وارائه نامه
  • امكان پيگيري مكانيزه كارها در هر مكان و هر زمان و اطلاع از امور معوق و تاخير شده
  • سامان دهی و بهینه سازی گردش مکاتبات دانشگاه
  • ایجاد روش های صحیح و استاندارد گردش کارها
  • دسترسی سریع به مکاتبات بایگانی شده
  • ایجاد بستر مناسب برای استقرار سایر سیستم های یکپارچه
  • در دسترس بودن اطلاعات در هر زمان و هر مکان
  • یافتن هرگونه مستند در کوتاه ترین زمان ممکن
  • اطلاع رسانی سریع، کم هزینه، و مناسب به سطوح مختلف دانشگاه
  • هوشمند سازی فعالیت های دانشگاه